مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

سرمایه‌گذاری بیش از ۲هزار میلیارد تومان در ۱۱طرح عمرانی و زیربنایی کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با افتتاح ۱۱طرح عمرانی و زیربنایی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور بیش هزار فرصت شغلی در منطقه آزاد کیش ایجاد می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، از افتتاح ۱۱پروژه عمرانی در بیستم شهریورماه جاری از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: با سرمایه‌گذاری بیش از ۲هزار میلیارد تومان در ۱۱طرح عمرانی و زیربنایی کیش، بیش از هزار فرصت شغلی در این منطقه فراهم می‌گردد.

وی با بیان این که ۱۱طرح عمرانی و زیربنایی که در جزیره کیش به بهره‌برداری خواهد رسید، از تنوع طرح‌های عمرانی خوبی برخوردار است، افزود: این یازده پروژه عمرانی شامل: صنعتی، اقامتی، هتل و هلی‌پورت است، که این سایت هلی‌کوپتری یکی از بزرگترین سایت هلی‌پورت کشور در کیش محسوب می‌شود.

مظفری، مرکز نوآوری کیش را یکی دیگر از پروژه‌های اقتصادی که با محوریت شهر هوشمند و اقتصاد دریا در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و استارت‌آپی فعالیت خود را آغاز کرده‌، اشاره داشت و گفت: تا‌کنون بالغ بر ۳۵شرکت دانش‌بنیان و شتابدهنده در این مرکز استقرار یافته است و شرکت‌های دیگر نیز در مراحل انعقاد قرارداد هستند که این مهم، اقدام موثر و ارزشمندی در توسعه پایدار کیش ازجمله در زمینه نوآوری خواهد بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: آغاز عملیات و اجرایی این پروژه‌ها، مقدمه‌ای برای پروژه‌های بعدی سال‌۱۴۰۰ است که بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان منابع برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

گفتنی است، پنجمین نشست شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، سالن رازی برگزاری گردید.