با حکم مشاور رئیس‌جمهور:

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

با حکم مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در این حکم، «حسین گروسی» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب کرد.

مشاور رئیس‌جمهور در این حکم آورده است:

با عنایت به تفویض اختیار رئیس‌جمهور محترم و در اجرای ماده‌۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیات مدیره، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب می‌شوید.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزوده است:

امید است با عنایت به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید‌، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه در طول خدمت نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

گفتنی است؛ «حسین گروسی» پیش از این مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.