سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد به استان سیستان و بلوچستان

? با استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور وارد فرودگاه زاهدان شد. ? مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شوراعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه، ضمن بازید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، از پروژه […]

? با استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور وارد فرودگاه زاهدان شد.

? مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شوراعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه، ضمن بازید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، از پروژه های ریلی در حال احداث و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کردند.

? سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و محمود منزوی‌زاده مشاور بین‌الملل و مدیرکل حوزه دبیرشورایعالی مناطق آزاد وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

? افتتاح پروژه‌های مرتبط با راه‌آهن در زاهدان و ملاقات با مسئولان استان سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.