سفر وزیر اقتصاد و مشاور رئیس‌جمهور به منطقه آزاد چابهار

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، جمعی از استانداران و معاونین و مدیران مربوطه به منطقه آزاد چابهار سفر خواهند کرد. مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز […]

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، جمعی از استانداران و معاونین و مدیران مربوطه به منطقه آزاد چابهار سفر خواهند کرد.

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز (پنجشنبه ۱۱بهمن‌ماه) به منطقه آزاد چابهار سفر می‌کند.

دکتر بانک در اولین روز سفر خود از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت منطقه همچون فرهنگسرای در حال احداث، مراکز گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل‌های در حال احداث بازدید می‌کند.

عصر امروز هم نشست شورای معاونین دبیرخانه و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی در چابهار با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

در این سفر، وزیر اقتصاد ضمن بازدید از دو مجتمع بزرگ در حال احداث با عنوان «پتروشیمی نگین مکران» و «فولاد مکران»، اسکله‌های شهید بهشتی و کلانتری در بندر راهبردی چابهار، نشستی با فعالان اقتصادی منطقه و بررسی مشکلات و موانع فعالیتی ایشان خواهد داشت؛ همچنین جلسه هم‌اندیشی با حضور استانداران ومدیران عامل سازمان های مناطق آزاد برنامه پایانی سفر یک روزه وزیر به منطقه آزاد چابهار خواهد بود.