مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش‌ اظهار داشت:

سهولت در صدور مجوزهای کسب‌و‌کار و کاهش بروکراسی اداری جهت رونق اقتصادی کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همکاری و تعامل با بخش خصوصی، رونق اقتصادی جزیره کیش را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رحیم سرهنگی در نشست مشترک رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش که در محل دفتر این مجمع برگزار شد؛ اظهار کرد: ثبات رویه و تغییر روند موجود، از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در دوره مدیریت جدید است و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی، در بازگرداندن کیش به دوران اوج خود سهیم بوده و نقش مهم و تاثیرگذار خود را ایفا کنیم.

وی با بیان این‌که اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد ضامن رشد و توسعه این مناطق است، افزود: با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های این قانون در راستای شناساندن نقش منطقه آزاد کیش در کمک به اقتصاد کشور گام برخواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه مردم، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را صاحبان اصلی کیش دانست و نقش آنان را در آبادانی و رونق کیش ستود و تصریح کرد: هر یک از پروژهایی که توسط بخش خصوصی در جزیره کیش ایجاد شده، سرمایه ملی و باعث افتخار کشور است.

سرهنگی با اشاره به گذشته پررونق کیش، از این جزیره به عنوان یک برند یاد کرد و گفت: عدم ثبات مدیریتی، در فاصله گرفتن کیش از دوران اوج و درخشش خود در گذشته، نقش بسیار مهمی داشته است.

وی با اشاره به نقش اقتصاد در تامین امنیت و گسترش فرهنگ در جامعه، از اقتصاد به عنوان ستون جامعه یاد کرد و بیان داشت: ثبات در رویه‌ها و فرآیندهای اداری و خدماتی در سازمان منطقه آزاد کیش و به تبع‌ آن جلوگیری از سردرگمی سرمایه‌گذاران، سهولت در صدور مجوزهای کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری، از اهداف این سازمان است که رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان خاطرنشان کرد: جزیره کیش می‌تواند الگوی ملی پیاده‌سازی قوانین و مقررات در حوزه‌های مختلف باشد تا پس از اجرا و آزمایش، در سطح کشور اجرایی شود‌.