در بازدید علی درویش‌پور و هیات همراه از روستاهای جزیره قشم صورت گرفت:

صدور دستورات ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری و...، از وضعیت 9طرح و پروژه عمرانی مربوط به روستاهای جزیره بازدید کرد و برای رفع مشکلات و تسریع اجرای آنها دستوراتی صادر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در بازدیدها که به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و اعضای شورای اسلامی بخش قشم برگزار شد، بر لزوم اتمام پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های راهسازی و خدماتی با هدف ارائه خدمات بهتر به ساکنان و گردشگران تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تصریح کرد: تهیه و تدوین طرح هادی برای تمامی روستاهای جزیره قشم با هدف برنامه‌ریزی جهت انجام پروژه‌های عمرانی در سطح جزیره یک ضرورت است.

وی همچنین در جریان این بازدید برای ساماندهی معابر و مسیرهای دسترسی روستاهای جزیره، رفع نقاط حادثه‌خیز، بهسازی وضعیت روشنایی، ایجاد فضای سبز و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستوراتی را صادر نمود.

درویش‌پور ایجاد مجموعه‌های ورزشی، پارک‌ها و سایر اماکن خدماتی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بهبود خدمات‌رسانی و افزایش کیفیت ساکنان جزیره در روستاهای قشم دانست و برای تسریع در فرآیند اجرای این پروژه‌های دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

همکاری و هم‌افزایی میان سازمان منطقه آزاد و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای قشم برای انجام هر چه بهتر و سریع‌تر پروژه‌های عمرانی موضوع دیگری بود که در این بازدید مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

بازدید از روند تکمیل پروژه عمرانی آسفالت، روشنایی، فضای سبز و تعریض اتوبان رمکان به گیاهدان، بازدید از روستای باغ‌بالا و دستور بررسی شرایط جهت احداث آرامستان در این روستا، ساماندهی و بهسازی آسفالت روستای توریان براساس تفاهم‌نامه با دهیاری و بازدید از محل تکمیل پروژه احداث پارک خانواده روستای خالدین بخش‌هایی از برنامه بازدیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود.

همچنین، بازدیدی جهت تعریض جاده با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی جاده‌های روستایی، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی مجموعه ورزشی روستای کاروان، بازدید از محل پروژه عمرانی احداث پارک روستای کوشه، ساماندهی وضعیت روشنایی و بهسازی بلوار دسترسی روستای گربدان و تسریع آماده‌سازی پارک روستای زینبی بخش دیگری از بازدیدهای رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بود.