مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

طراحی و راه‌اندازی ۳۶سامانه جدید الکترونیکی در منطقه آزاد قشم

مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه‌ریزی برای فعالیت 36سامانه جدید الکترونیکی در این سازمان با هدف بهبود کیفیت خدمات و هوشمندسازی فرآیندها خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این سازمان از سال‌۹۵ تاکنون نزدیک به ۷۷سامانه راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای طراحی و راه‌اندازی ۳۶سامانه جدید در بخش‌های مختلف سازمان، با هدف ایجاد شفافیت، کاهش بروکراسی و تسهیل فرآیند دریافت و بررسی درخواست‌ها در بخش‌های سرمایه‌گذاری، فنی و زیربنایی، گردشگری، فرهنگی و همچنین بخش‌های درون سازمانی نیز صورت گرفته است.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین ۲۵سامانه از مجموع سامانه‌های فعال در سازمان منطقه آزاد قشم برای بهبود وضعیت و افزایش بهره‌وری نیازمند توسعه هستند.

به گفته عباسی، شفاف‌سازی، تسریع خدمات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان بیشتر برای بررسی، گزارش آنی و مشاهده خروجی خدمات با داشبورد مدیریتی، نتایج الکترونیکی نمودن فرآیندهای کاری واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم است.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت‌های الکترونیکی و یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان، به دست آوردن اطلاعات طبق شاخص‌های مشخص، برای تصمیم‌گیری و مدیریت بهتر بخش‌های مختلف سازمان می‌باشد.