مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه‌ اظهار کرد:

طرح‌های بزرگ اقتصادی، شاخصی برای رتبه‌بندی قشم در میان برنامه‌های کلان کشوری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی در قشم، می‌توانیم ارزش و جایگاه این منطقه را در میان تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان بالادستی کشور ارتقاء دهیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمید رضا مومنی در نشست بررسی راهکارها و پیشنهادات سازمان منطقه آزاد قشم برای برنامه هفتم توسعه که در مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد، افزود: افتتاح و آغاز بهره‌برداری از ده‌ها طرح در منطقه آزاد قشم در هفته‌های اخیر که توسط ریاست محترم جمهوری صورت گرفت، نمایانگر نقش ارزشمند این منطقه در توسعه اقتصادی کشور بود.

وی از مدیران ذیربط خواست بدون وارد شدن به مباحث کلان کشور، نسبت به ارائه ایده‌های کاربردی مختص قشم اقدام کنند و تصریح نمود: ساده‌سازی و پرهیز از پیچیده کردن مسائل و ایده‌ها، برای نیل به اهداف موردنظر در برنامه‌ریزی‌های ملی ضروری است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت: معرفی و دفاع درست از ایده‌ها و پیشنهادات موردنظر سازمان منطقه آزاد قشم در برنامه‌های ملی ازجمله برنامه‌های پنج ساله توسعه، می‌تواند به اجرای هرچه بیشتر این نوع طرح‌ها در قشم بیانجامد.

براساس این گزارش، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی، ناصر ذاکری سرپرست مدیریت طرح و برنامه، امیر سلکی مدیر امور درگهان و سرپرست مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم، فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم و شهروز آبراری مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم نیز در این نشست پیشنهادات و ایده‌های خود را برای برنامه هفتم توسعه مطرح کردند.