مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

ظرفیت تولیدی منطقه آزاد اروند در رقابت با بازارهای چین و خاورمیانه

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقابت می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در آیین بهره‌برداری یازدهمین شرکت تولیدی از سری پروژه‌های اقتصادی «نهضت جهش تولید در سرزمین فتح» اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت تولیدی که در منطقه آزاد اروند به وجود آمده، می‌توانیم با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقابت شویم.

وی افزود: ما می‌توانیم با تولید انبوه و کاهش قیمت هزینه‌های محصول، با تولیدات کشور چین و بازارهای منطقه خاورمیانه رقابت کنیم.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی این را دارد هر نوع مانع بر سر راه تولید انبوه محصولات پرمصرف همچون نوشت‌افزار بردارد.

زمانی گفت: به منظور جذب بازار این واحد تولیدی (تولید لوازم‌التحریر)، درخواستی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه خصوصا آموزشگاه‌های آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر و استان خوزستان ارسال گردیده تا از تولیدات این کارخانه استفاده شود.

وی اذعان داشت: حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، اساس رونق اقتصادی و توسعه صادرات در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است و سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از این واحدها را در دستورکار قرار داده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، بالا بردن کیفیت تولید را شرط سازمان منطقه آزاد اروند برای حمایت از واحدهای تولید کوچک اعلام کرد و تصریح نمود: این واحدها باید رقابت‌پذیر باشند و با بالا بودن کیفیت تولید، سهمی از بازارهای مشابه داخلی و خارجی را به دست آورند.