رئیس و عضو هیات امناء اپراتور تلفن همراه تله‌کیش تاکید کرد:

عدم افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت تله‌کیش

علی‌رغم افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش هیچ‌گونه سیاستی درخصوص افزایش تعرفه ندارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، رئیس و عضو هیات امناء اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: این اپراتور در راستای حفاظت از حقوق مشترکین و حمایت از ساکنین و کسب و کارهای واقع در جزیره کیش، برخلاف دو اپراتور تلفن همراه کشور، هیچ‌گونه سیاستی در خصوص افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت خود ندارد.

مهدی نجاری افزود: برخلاف دیگر اپراتورها که علاوه بر افزایش تعرفه، نسبت به حذف بسته‌های بلندمدت خود نیز اقدام نموده‌اند، تله‌کیش در راستای حمایت از مشترکین خود در دوران شیوع بیماری کرونا و با توجه به تاثیر آن بر اقتصاد خانواده‌ها و کسب و کارهای فعال در جزیره کیش، با حفظ بسته‌های بلندمدت خود و همچنین عدم تغییر تعرفه، از رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش در راستای حمایت و حفاظت از حقوق مشترکین حوزه‌ICT خبر داد.

رئیس و عضو هیات امناء اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: بسته‌های حجمی اینترنت این اپراتور از ۱گیگ تا ۵۰گیگ و از ۳۰روز تا ۶ماه توسط مشترکین از طریق سامانه کد دستوری #۹۳۴* قابل فعالسازی بوده و تعرفه این بسته‌ها با توجه به عدم دریافت مالیات بر ارزش افزوده و هزینه پایین، مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت در بین تمامی اپراتورهای تلفن همراه کشور می‌باشد.

گفتنی است، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان اپراتور اختصاصی این جزیره، در حال حاضر دارای ۲۰هزار مشترک بوده و سیم کارت‌های این اپراتور علاوه بر جزیره کیش در سایر نقاط کشور نیز قابل استفاده است.