دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی‌ تصریح کرد:

عملکرد موفق مناطق آزاد «قشم، انزلی، چابهار و کیش» در پذیرش مسافران نوروزی

مشاور رئيس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: ایام نوروز در بازدید از مناطق آزاد گردشگرپذیر کشور ازجمله «قشم، انزلی، چابهار و کیش»، این مناطق از نظر کمی و کیفیت در پذیرش مسافران نوروزی موفق عمل کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، حجت‌الله عبدالملکی در دیدار نوروزی و بررسی ارائه گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش که حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و روسای کمیته‌های ستاد نوروزی در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، اظهار داشت: جای تقدیر و تشکر دارد که امسال کمیت و کیفیت پذیرش مسافران نوروزی در مناطق آزاد نسبت به سال گذشته به نحو محسوسی قابل مشاهده است.

وی عنوان کرد: در بازدیدها و گفت‌وگوهایی که در سطح جزیره کیش داشتیم، با یک مدیریت علمی در حوزه گردشگری گام‌های موثری برداشته شده است و نتایج آن نیز قابل ملموس می‌باشد.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به مسائلی که در گذشته از جمله بحث ترافیک و جا‌به‌جایی خودورهای سواری که از مسیر دریا به مقصد کیش سفر می‌کردند وجود داشت، افزود: با استفاده از فن‌آوری‌های نوین و برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوروزی در این حوزه‌ها قابل‌تقدیر است.

عبدالملکی با تاکید بر ارائه گزارش های دبیر و روسای کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، بیان داشت: این مهم بیانگر نظارت‌های فراگیر و اقدامات موثری در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی است.

گفتنی است، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر یک‌روزه خود به جزیره کیش، ضمن گفت‌وگو با برخی از ساکنان و گردشگران کیش، از زیرساخت‌های سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات بخش‌های مختلف در حوزه‌های بندری و فرودگاهی نیز بازدید کرد.