مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار نمود:

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی «قایق‌تاکسی دریایی» در کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقدامات خوبی درخصوص فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه «تاکسی دریایی» که قابلیت تردد به جاهای مختلف جزیره و جابه‌جایی مسافران را برعهده خواهد داشت، انجام شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری سه‌شنبه ۲۰آبان در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف کیش، با بیان این که شرکت مارینا پیشنهاد طرح «قایق‌تاکسی دریایی» را داده است که از مارینا تا شرق جزیره به گردشگران خدمات ارائه دهد، اظهار داشت: ایر‌تاکسی که قابلیت ارائه خدمات هوایی و دریایی را دارد؛ با سازمان هوا و فضا نهایی شده و با خریداری ۴هواپیما در آینده نزدیک مقدمات لازم در این خصوص انجام خواهد شد که هم در داخل جزیره و هم برای اطراف ازجمله هندورابی خدمات با کیفیتی به گردشگران و ساکنین کیش ارائه شود‌.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: انجام تمام این فعالیت‌ها در شرایط گسترش شیوع بیماری کرونا، سختی‌های کار را دوچندان کرده است. با این حال برای حفظ سلامتی افتتاح طرح‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده با کمترین اجتماع مردمی برگزار شد. در عین حال برای آگاهی افکار عمومی اخبار و گزارش‌ها به صورت مجازی به صورت گسترده عرضه می‌گردد تا نشان داده شود که علی‌رغم وجود بیماری در کشور، فعالیت‌های توسعه‌ای، اجتماعی و عمرانی کشور ادامه دارد و با ایستادگی در مقابله با کرونا، گام‌های استواری در این مسیر برداشته شده است.