مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با معتمدین شیعی جزیره تاکید شد:

فعالان اجتماعی قشم، سبب‌ساز توسعه اجتماعی و پیشرفت جزیره

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با معتمدین شیعی جزیره از فعالان اجتماعی به‌ عنوان ارکان اصلی توسعه اجتماعی و پیشرفت جزیره یاد کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در دیدار با معتمدین شیعی جزیره، ظهر امروز (چهارشنبه ۱۵اردیبهشت‌ماه)، از اتحاد مستحکم بین شیعه و سنی در منطقه به ‌عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌های قشم یاد کرد و اظهار داشت: این اتحاد باید با کمک فعالان اجتماعی بیش‌ از پیش تقویت شود.

وی، سرمایه‌های انسانی و جامعه محلی جزیره را هسته ارزشی قشم معنا کرد و گفت: این منطقه با توجه به ظرفیت‌ها، فرهنگ غنی بومی و جاذبه‌های طبیعی‌اش، فرصت‌های بسیاری برای بالندگی پیش روی دارد و باید با توسعه صنعت گردشگری که اشباع‌ناپذیر است، رونق اقتصادی را تقویت کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تاکید بر اقدامات شایسته زیربنایی مهندس مومنی گفت: تقویت زیرساخت‌ها به‌ویژه در حوزه صنعت گردشگری، اقتصاد سایر صنوف و جامعه محلی را ارتقا می‌دهد و به جلب نظر سرمایه‌گذاران نیز کمک می‌کند.

گفتنی است، در ادامه جلسه، توسط نماینده معتمدان شیعی جزیره نیز گزارشی از وضعیت قشم و تعامل بخش‌های مختلف با جامعه جزیره و مردم ارائه شد.