معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

ماکو، رتبه اول استان آذربایجان‌غربی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: شهرستان ماکو رتبه اول در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در استان آذربایجان‌غربی دارد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، علی داداش‌زاده ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه‌های احداث نهضت ملی مسکن در منطقه افزود: از کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای ماکو و بازرگان، به تعداد ۱۵۳۳نفر متقاضی زمین تخصیص داده شده که با اخذ مجوزهای ساختمانی با کارگزاری بنیاد مسکن شهرستان ماکو درحال اجرا است.

وی اضافه کرد: از کل واحدهای واگذار شده، ۱۱۶۴واحد در شهرستان ماکو در مرحله فونداسیون قرار دارد؛ درحالی که در کل استان فقط ۱۳۴واحد به مرحله فونداسیون رسیده‌اند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه از کل واحدهای واگذار شده در شهر ماکو ۸۸واحد در مرحله سقف و گاها ‌آخرین سقف را نیز اجرا کرده‌اند، اذعان داشت: این درحالی است که در کل استان آذربایجان‌غربی فقط ۳۰واحد به این مرحله رسیده است.

داداش‌زاده تصریح کرد: براساس گزارش‌گیری از سامانه ملی مسکن در اردیبهشت‌ماه سال جاری، ماکو‌ رتبه نخست را در احداث و اجرای نهضت ملی مسکن در کل استان را دارا است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان‌های شوط و پلدشت نیز زمین موردنیاز متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار قرار داده است.