سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

متبرک و مزین کردن سطح جزیره قشم با نصب المان تمثال مطهر شهدا

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از نصب المان هفت شهید جزیره در روستاهای محل زندگی این غیورمردان خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی شهدا را رحمت و نعمت الهی برای کشور دانست و اظهار داشت: جزیره قشم با ۲۰غیورمرد شهید، نقش بسزایی در حفاظت از این آب و خاک داشته است.

وی با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطر این جوانمردان گفت: امسال علاوه بر نوسازی و مرمت تابلوهای شهدا در سطح شهر قشم، هفت المان مزین به تصویر هفت شهید که اهل روستاهای جزیره بوده‌اند، طراحی، ساخته و در محل ورودی این روستاها نصب شد.

فتح‌الهی افزود: همچنین تمثال‌هایی از شهدای جزیره طراحی و بر سردرب منزل خانواده این شهیدان نصب شد تا شاید به عنوان بخشی از وظیفه ما در قبال حفظ یاد و ارزش غیرتمندی جوانان شهید جزیره، به حساب آید.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هراسی که بر دل‌های دشمنان این مرز و بوم است، مدیون خون شهدا است.

گفتنی است، پیرو دستور افشار فتح‌الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و به همت مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان، المان شهیدان محمد توریانی در توریان و احمد سلامی سوزایی در شهر سوزا، محمد دریانورد درگهانی در ورودی شهر درگهان، سیدعبدالله عقیلی گیاهدانی در روستای گیاهدان، عبدالله ملاحی لافتی، صلاح ملاحی لافتی و علی سفاری در شهر لافت نصب شد.