به منظور بازدید از روند درمان بیماران کرونا در اروند صورت گرفت:

معاون وزیر بهداشت به منطقه آزاد اروند سفر کرد

معاون وزیر بهداشت با حضور در منطقه آزاد اروند، از نزدیک روند درمان بیماران مبتلا به کووید19، را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، پیش از ظهر امروز (۴اردیبهشت) ایرج حریرچی با حضور در بیمارستان طالقانی آبادان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی این بیمارستان، از نزدیک شاهد روند درمان بیماران بود.

این مقام مسئول بر مشارکت و همدلی همه آحاد مردم در قطع زنجیره کرونا ویروس تاکید کرد و خاطرنشان نمود: مردم برای کاهش و از بین بردن زنجیره این ویروس همه‌گیر، علاوه بر رعایت نکات بهداشتی باید تا آنجا که می‌توانند در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

معاون وزیر بهداشت با توجه به جدید بودن این ویروس و مدت زمان اندکی که از شیوع آن در جهان می‌گذرد، اظهار کرد: هنوز داروی قطعی جهت درمان کروناویروس در جهان کشف نشده است،؛ در همین راستا محققان کشور ما نیز با جدیت در تلاش برای تولید واکسن و یا داروی موثر در درمان این بیماری هستند.

گفتنی است، در این بازدید، دکتر شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و دکتر سیدمهدی موسوی مدیر بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد اروند، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت را همراهی کردند.