عبدالملکی در دیدار با سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق مطرح کرد:

معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد به سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق

محمد محمودیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، میزبان حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه از مناطق آزاد هفتگانه ایران بود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، حجت‌الله عبدالملکی در این دیدار ضمن برشمردن اقدامات و طرح‌های دبیرخانه شورایعالی جهت گسترش جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد ایران؛ هدف از حضور در این نمایشگاه را معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد به سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق عنوان کرد.

محمد محمودیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق نیز ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص وضعیت اقتصادی منطقه، برای مشاور رئیس‌جمهور و هیات همراه آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است، دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی سلیمانیه عراق که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه خاورمیانه است، در این رویداد بین‌المللی حضور فعال دارند.

شایان ذکر است، پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران از ۲۶ تا ۲۹مردادماه در این نمایشگاه به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد می‌پردازد و پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.