معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق

جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري مناطق آزاد ايران و ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري اين مناطق، در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع‌دستي سليمانيه عراق معرفي مي‌شوند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، این نمایشگاه یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه خاورمیانه است که از ۲۶ تا ۲۹مردادماه، با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود و دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران نیز در این رویداد حضور فعال دارند.

براساس این گزارش، پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران در این نمایشگاه با حضور مناطق آزاد هفتگانه فعال (ماکو،‌ ارس،‌ اروند،‌ قشم،‌ انزلی،‌ کیش و چابهار) با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق، پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

شایان ذکر است، این نمایشگاه نقش مهمی در توسعه گردشگری و صنایع‌دستی در منطقه ایفا می‌کند و علاوه‌بر اینکه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات صنایع‌دستی و همچنین تبادل دانش و تجربه بین کارآفرینان و علاقه‌مندان به این صنایع است، می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری نیز تاثیرگذار باشد.

گفتنی است، این رویداد بین‌المللی بستری مناسب برای مشاغل گردشگری جهت ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط تجاری جدید را فراهم خواهد کرد.