معرفی قشم به عنوان پایلوت ورزش های هوایی جهانی

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از معرفی قشم به عنوان پایلوت ورزش های هوایی جهانی خبر داد. به گزارش مناطق آزاد، صابر قهرمانی گفت: پس از اجرای موفق جشنواره ورزش های هوایی در این جزیره با حضور ۱۵ خلبان مطرح جهان از جمله ورزشکاران ایرانی و شش کشور برزیل، ترکیه، اسپانیا، نروژ، […]

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از معرفی قشم به عنوان پایلوت ورزش های هوایی جهانی خبر داد.

به گزارش مناطق آزاد، صابر قهرمانی گفت: پس از اجرای موفق جشنواره ورزش های هوایی در این جزیره با حضور ۱۵ خلبان مطرح جهان از جمله ورزشکاران ایرانی و شش کشور برزیل، ترکیه، اسپانیا، نروژ، روسیه و بلغارستان در ساحل جزایر ناز، قشم از سوی خلبان محسن منصوری به عنوان برگزار کننده این جشنواره که به تائید بقیه خلبانان این جشنواره هم رسید، به عنوان پایلوت ورزش های هوایی جهانی معرفی شد.

وی ادامه داد: ۱۵ خلبان مطرح از ایران و شش کشور جهان به همراه حدود ۸۰ خلبان دیگر از کشورمان طی چهار روز برگزاری جشنواره جهانی ورزش های هوایی (۷ تا ۱۰ اسفند) در ساحل جزایر ناز، جلوه زیبایی از حرکات ورزش های هوایی را با پرنده های آهنین خود همچون آکروپایلوت ها، لباس خفاشی ها، بیس جامپرها و پاراموتور ها در آسمان آبی جزیره قشم به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر استقبال خوب علاقمندان ورزش های هوایی از حرکات نمایشی این جشنواره، افزود: با معرفی قشم به عنوان پایلوت این ورزش ها، به طور حتم سال آینده این جشنواره با برنامه ریزی قوی تر در این منطقه آزاد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری ورزش های جهانی هوایی در قشم علاوه بر نقش مهمی که در زمینه افزایش سفرها به این منطقه گردشگری خواهد داشت، موجب تقویت فعالیت های اقتصادی در این جزیره نیز می شود.

بنا به این گزارش، جشنواره جهانی  ورزش های هوایی در قشم به مدت چهار روز (۷ تا ۱۰ اسفند ماه) با حضور حدود ۱۰۰ ورزشکار از جمله ۱۵ خلبان مطرح جهان از ایران و شش کشور برزیل، ترکیه، اسپانیا، نروژ، روسیه و بلغارستان در ساحل جزایر ناز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود