مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در مجتمع غذایی پلاژ ساحلی منطقه آزاد چابهار

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آتش‌سوزی در مجتمع غذایی در پلاژ ساحلی تیس منطقه آزاد چابهار توسط واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان با همکاری آتش‌نشانی‌های اداره کل بنادر و دریانوردی و شهرداری بندر چابهار مهار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اقبال صادقی درخصوص جزئیات این آتش‌سوزی افزود: ساعت‌۱۵:۵۸ روز ۱۶اردیبهشت‌ماه‌۹۹ از طریق تلفن به آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار، این موضوع اعلام شده که بلافاصله تیم آتش‌نشانی ایستگاه شماره‌۲ قطب صنعتی، نزدیک‌ترین ایستگاه به محل آتش‌سوزی اعزام گردید.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه جنس محل حریق از نوع کامپوزیت و یونولیت فشرده بود، سرایت آتش‌سوزی به شدت بالا رفته که ایستگاه شماره یک منطقه آزاد چابهار وارد عمل شده و در مجموع پنج دستگاه ماشین آتش‌نشانی منطقه و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی اداره کل بنادر و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی شهرداری چابهار اقدام به اطفاء حریق نمودند.

صادقی اضافه کرد: عملیات اطفاء حریق حدود یک ساعت به طول انجامید و در این حریق متاسفانه ۱۰غرفه کاملا سوخته و از بین رفته‌اند و به سه غرفه خسارت‌هایی وارد شده است؛ در مجموع در این فودکورت ۱۵غرفه وجود داشت.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حریق در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می‌شود.