در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وزیر نفت انجام پذیرفت:

موافقت وزیر نفت با لوله‌کشی رایگان گاز منازل محرومان جزیره قشم

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با لوله‌کشی رایگان گاز در منازل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام‌(ره) و بهزیستی در جزیره قشم موافقت کرده است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، با توجه به شروع گازرسانی در جزیره قشم توسط شرکت گاز استان و طی نشست احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، عادل پیغامیرئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و صادق قاسمی مدیر نفت و انرژی این سازمان با اوجی وزیر نفت، مشکل لوله‌کشی گاز در منازل خانواده‌هایی که تحت پوشش امام خمینی‌(ره) و سازمان بهزیستی هستند، مطرح و با دستور وزیر نفت مقرر گردید موضوع توسط شرکت گاز استان به صورت رایگان انجام پذیرد.

همچنین طی این نشست، مشکل کمبود سیلندرهای گاز مایع در جزیره قشم مطرح و با موافقت و دستور وزیر نفت مقرر شد شرکت‌های توزیع گاز مایع در این جزیره تا زمان اتمام طرح گازرسانی، به روال سابق توزیع نمایند، به‌گونه‌ای که مشکلات کمبود گاز و نحوه توزیع در این جزیره مرتفع شود.

شایان ذکر است، بنابر قانون مجلس شورای اسلامی انشعاب آب، گاز و برق برای کلیه افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی به صورت رایگان محاسبه می‌گردد.