مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

نخستین پرواز مستقیم حجاج از فرودگاه قشم، رزق الهی برای توفیق خدمت است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به ثمر نشستن نخستین پرواز مستقیم حجاج از فرودگاه بین‌المللی قشم به عربستان، مایه آرامش، ثمره دعای خیر حاجیان و رزقی الهی برای توفیق خدمت است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، عادل پیغامی در آیین بدرقه زائران بیت‌الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی قشم اظهار کرد: ایام حج برای بازماندگان موجب حسرت است و این حسرت را با پرواز دادن دل‌های خود به این سفر معنوی آرامش می‌بخشند.

وی ادامه داد: معنویت سفر حجاج از قشم عطر معنویت را در تمام جزیره قشم آکنده کرده است و موجب ثمرات بسیاری خواهد بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همراهی ایران‌ایر، سازمان حج و زیارت و ارگان‌های امنیتی در فراهم آمدن بستر انجام نخستین پرواز مستقیم از قشم به سرزمین وحی و عبور از تامین مسائل فنی موردنیاز شایسته تقدیر است.

بنا بر این گزارش، با برنامه‌ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، امسال برای نخستین‌بار اعزام حجاج با پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی قشم به سرزمین وحی در قالب دو پرواز در روزهای ۲۵ و ۲۶خردادماه۱۴۰۲ صورت گرفت.

گفتنی است، آیین بدرقه زائران بیت‌الله الحرام با حضور عادل پیغامی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد محمدحسینی فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و مقام‌های نظامی و قضایی شهرستان قشم در فرودگاه بین‌المللی قشم انجام شد.