نشست مشترک سعید محمد با نایب رئیس کمیته عالی برگزاری و میراث جام‌جهانی قطر

نشست مشترک سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی با «یاسر عبدالله الجمال» نایب رئیس کمیته عالی برگزاری و میراث جام جهانی قطر برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این نشست سعید محمد ضمن قدردانی از حضور یاسر عبدالله الجمال در جزیره کیش، به ظرفیت‌های گسترده مناطق آزاد به‌ویژه جزیره کیش اشاره و گفت: درحال آماده‌سازی شرایط برای میزبانی شایسته از هواداران فوتبال هستیم و زیرساخت‌های جزیره کیش برای کمک به برگزاری مسابقات جام‌جهانی درحال آماده شدن است.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: برگزاری جام‌جهانی در قطر فرصتی ارزشمند برای خاورمیانه است و کیش و قشم می‌توانند از این فرصت ارزشمند برای توسعه خود استفاده کنند.

همچنین، یاسر عبدالله جمال نیز از حضور در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از دیدن تبلیغات مربوط به جام‌جهانی و اعلام آمادگی کیش برای پذیرش هواداران خرسند شدم و حس کردم این آمادگی به معنای واقعی وجود دارد.

نایب رئیس کمیته عالی برگزاری و میراث جام‌جهانی قطر تاکید کرد: استقبال هواداران از جام‌جهانی به قدری است که قطعا زیرساخت‌های اقامتی کیش می‌تواند موردتوجه ویژه قرار گیرند‌‌.

گفتنی است؛ در این دیدار که مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشت، مقرر شد تعامل جزیره کیش با یاسر عبدالله جمال جهت دستیابی به یک برنامه اجرایی مشترک ادامه یابد.