سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

نقش‌ موثر شورای شهر در تحقق برنامه‌های تحولی سازمان منطقه آزاد کیش

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از فعالیت‌های شورای شهر کیش، بر تعامل هر چه بیشتر این مجموعه با سازمان منطقه آزاد تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید پورزادی به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و دیدار با اعضای شورای شهر کیش، بر تعامل هرچه بیشتر میان شورای شهر و سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: شورای شهر کیش می‌تواند با همفکری، برنامه‌ریزی صحیح و وحدت‌رویه در تصمیمات؛ مشکلات موجود را رفع و نسبت به ایجاد تحول و تحقق سیاست‌های کلان سازمان نقش موثری ایفا کند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جمعیت جزیره کیش از نظر اجتماعی، به عنوان یکی از بهترین عوامل محرک و تاثیرگذار در پیشرفت جزیره است.

پورزادی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مدیران باید تحقق این امر مهم را در سرفصل برنامه‌های خود قرار دهند و در این زمینه شورای شهر از نظر مشورتی و هم‌افزایی می‌تواند نقش موثری را در جامعه ایفا کند.

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر کیش با تعامل و همکاری لازم با سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند در راستای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده گام‌های موثری بردارد.

گفتنی است، راه‌اندازی سامانه ارتباطی میان شورای شهر و مردم، حفظ و ایجاد تعاملات بیشتر این مجموعه با کیشوندان ازجمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود که در پایان نشست از اعضای شورای شهر با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.