مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

هدفگذاری در جهش تولید، مهم‌ترین هدف سال۹۹ در قشم

در اولین روز سال جدید معاونان، مدیران و روسای ادارات و واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار کردند و حلول سال جدید را به وی تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این دیدار که امسال به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های گذشته به صورت محدود و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن عید باستانی نوروز برای همه مسئولان و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم و خانواده‌های آنها سالی پربار و توام با سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های خانواده بزرگ کارکنان این سازمان، سال‌۱۳۹۹ را که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، برای همه کارکنان به خصوص مدیران و کارشناسان شاغل در بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، فرصتی گرانبها برای خدمت‌رسانی به بخش‌های مولد و مراکز تولیدی این منطقه جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات آنها دانست.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار بر ضرورت توجه دقیق و جدی مسئولان به اجرای مصوبات ستاد بحران کرونا جهت عبور ایمن مردم جزیره قشم از این بحران تاکید کرد.