هشت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۱۰میلیارد ریال در ماکو به بهره‌برداری رسید

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این طرح‌ها امروز با حضور فرماندار ماکو ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. واحد تولیدی خمیر بازی، اتصالات رادیاتورهای پنلی، موم موبر بهداشتی، لباس راحتی، جارو برقی و فر رومیزی، لوله‌های پلی‌اتیلن آب چکاندار، پکیج گرمایشی گازی […]

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این طرح‌ها امروز با حضور فرماندار ماکو ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی خمیر بازی، اتصالات رادیاتورهای پنلی، موم موبر بهداشتی، لباس راحتی، جارو برقی و فر رومیزی، لوله‌های پلی‌اتیلن آب چکاندار، پکیج گرمایشی گازی و سنگ مرمریت از جمله این طرح‌ها بودند که امروز همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند‌.

برای اجرای این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو ماکو حدود ۳۱۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده بود که با بهره‌برداری از آنها برای ۱۶۰نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

همچنین سه طرح عمرانی شامل لکه‌گیری و آسفالت راه روستایی سنگر، آسفالت معابر روستای کشمش تپه و ۹۰واحد مسکن روستایی در بخش مرکزی ماکو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جمال کوهی بخشدار مرکزی ماکو در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت‌: از ابتدای روی کارآمدن دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقاء شاخص‌های پایدار در مناطق روستایی صورت گرفته است که اجرای طرح‌های هادی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، آبرسانی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی ازجمله آنها است.

وی با بیان اینکه شهرستان ماکو در جذب تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است، افزود: امید است این روند با همکاری و تعامل مردم و مسئولین دستگاه‌های متولی ادامه داشته باشد، تا در همه روستاها سرپناه امن برای خانواده‌ها داشته باشیم.

بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح لکه‌گیری و آسفالت راه روستایی سنگر ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، به منظور آسفالت معابر روستای کشمش تپه ۱۰میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال و برای احداث ۹۰واحد مسکن روستایی حدود ۱۸میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.