رئيس ستاد اجرايی خدمات سفر قشم اعلام کرد:

ورود افزون بر ۱۱۰هزار دستگاه خودرو به جزیره قشم

رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: طي ۱۲روز گذشته افزون‌بر ۱۱۰هزار دستگاه انواع خودرو سواري و عمومي وارد اين جزيره شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی با بیان این مطلب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵اسفند‌۱۴۰۱) تا پایان وقت هفتمین روز فروردین‌۱۴۰۲، تعداد ۱۱۰هزار و ۹۳۷دستگاه انواع خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

وی ادامه داد: این تعداد خودرو توسط ۳۵دستگاه لندینگ‌کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) از اسکله پل در بندرعباس، وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده‌اند.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم؛ با وجود صف‌های طولانی خودرو در اسکله پل برای ورود به قشم، خوشبختانه با اقدامات پیش‌بینی‌شده از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ماه‌های قبل از آغاز تعطیلات نوروزی، شاهد رضایت حداکثری گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا در جنوب کشور هستیم.

فتح‌الهی با تاکید بر ورود ۶۷۴هزار و ۳۳۴گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی به منطقه آزاد قشم طی مدت ۱۲روز گذشته، افزود: بیشترین گردشگران از مبدأ ورودی اسکله پل بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شده‌اند.

به گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ جایگاه ورود گردشگران جزیره قشم از مسیر اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم که با شناورهای مسافری انجام می‌شود، در رتبه دوم قرار دارد و در نهایت بخشی از میهمانان جزیره هم از مسیر فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم وارد این جزیره گردشگرپذیر می‌شوند.

شایان ‌ذکر است، جزیره زیبای قشم با داشتن ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری، در طول سال و به‌ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی، میزبان انبوه گردشگرانی است که از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای جهان به این جزیره زیبا در جنوب ایران سفر می‌کنند.