مدیرعامل بیمه ایران معین اظهار داشت:

پرداخت خسارت بیمه‌گذاران مجتمع پردیس یک کیش در اسرع وقت

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در ادامه سفر به کیش و پس از بازدید از محل حادثه آتش‌سوزی مجتمع تجاری پردیس یک، در نشستی با غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن ارائه گزارشی از تعهدات و اقدامات صورت گرفته از خسارات ناشی از حریق این مجتمع‌، بر ایفای تعهدات این شرکت در قبال بیمه‌گذاران و ذینفعان تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، داریوش محمدی در این خصوص گفت: تعداد ۱۳۲مغازه و غرفه در تعهد این شرکت است و مبلغی بالغ بر ۳۲میلیارد تومان در قبال بیمه‌گذارها تعهد داریم.

وی با بیان این که هیات مدیره مجتمع تجاری پردیس یک، مبلغی بالغ بر ۴۶میلیارد تومان بابت پوشش سازه و یک بیمه‌نامه مسئولیت یک میلیاردی برای ذینفعان بازار نزد شرکت بیمه ایران معین دارد، اظهار داشت: پس از نهایی شدن پرونده‌ها، ظرف ۲۴ساعت آینده تمام خسارت مغازه‌ها صد در صد پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین افزود: پس از کارشناسی دقیق سازه‌ها و محوطه داخل پردیس یک و اتمام ارزش‌یابی خسارت وارد شده ناشی از حریق در این مجموعه، بلافاصله بعد از ۲۴ساعت از سوی این شرکت به بیمه‌گذارها براساس تعهدات خریداری شده، پرداخت خواهد شد.

در ادامه این نشست، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه ایران معین در کیش، با بیان این که بر اثر شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش گردشگر و مسافر در این منطقه هستیم، گفت: باید نسبت به سرعت بخشیدن ارائه خدمات بیمه‌ای شرکت ایران معین به بیمه‌گذارهای مجتمع تجاری توجه ویژه‌ای شود.

غلامحسین مظفری تصریح کرد: تلاش سازمان منطقه آزاد کیش فراهم نمودن شرایط مناسبی برای فعالیت مجدد اقتصادی با همکاری بیمه ایران معین در مجتمع تجاری پردیس یک است.

لازم به ذکر است، بعد از این نشست‌، نمایندگان شرکت بیمه ایران معین با حضور در جلسه شورای تامین کیش، نسبت به کارشناسی و پرداخت خسارت ناشی از حریق مجتمع تجاری پردیس به بحث و تبادل نظر  پرداختند‌.