برای نخستین بار در گیلان صورت گرفت:

پوشش بیمه‌ای ۲۷۰۰واحد مسکونی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی

در راستای ارائه خدمات به جوامع محلی و برای نخستین بار در استان گیلان، تمامی واحدهای مسکونی موجود در پنج روستای محدوده منطقه آزاد انزلی به طور کامل تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این طرح حمایتی با موافقت محمدولی روزبهان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مصوبه هیات مدیره و با مشارکت بنیاد برکت به اجرا در آمده که ۲۰درصد هزینه از سوی بنیاد برکت و ۸۰درصد آن از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت و بیمه‌نامه برای بیش از ۲۷۰۰واحد مسکونی به نام مالک صادر شده است.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جوامع محلی منطقه برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی متنوعی را از قبیل اجرای دوره‌های آموزش مشاغل به منظور خوداشتغالی نیروهای جویای کار، برگزاری دوره‌های تخصصی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای منطقه برای جوانان و افزایش دانش افراد شاغل به کار، برپایی نمایشگاه‌ها و فرصت‌های فروش کالاها و محصولات صنایع دستی و بسترسازی جهت دریافت تسهیلات کم‌بهره با مشارکت صندوق کارآفرینی امید را در دستورکار قرار داده است.

گفتنی است، بیمه حوادث واحدهای مسکونی شامل آتش‌سوزی، سیل، زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه به ارزش ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.