پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید سعید مبعث

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی، فرارسیدن 27رجب، سالروز مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام‌(ص) را به همه مسلمانان جهان خصوصا مردم شریف جزیره زیبای قشم تبریک گفت.

به گزارش اخبار مناطق آزاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام تبریک دکتر افشار فتح‌الهی به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام‌آور خدا و پیغمبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، در حقیقت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی، جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

بعثت پیامبر با ترویج روحیه مدارا، برابری و برادری، پاسخگویی به نیازهای روز بشر، نفی قومیت‌مداری و انعطاف‌پذیری، سرآغاز تحول اساسی گردید که نهال تمدن اسلامی را در کره خاکی بنیان نهاد.

امروز هم جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القراء جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکاندارای رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص)‌، به وقوع پیوست و متولد شد، در جهت حفظ و ارتقاء ارزش‌های با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می‌کند.

عید سعید مبعث از ایام و اعیاد وحدت‌آفرین برای مسلمانان جهان است که ویژگی‌های مشترک مذاهب مختلف اسلامی ازجمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم‌(ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است و مسلمانان باید با بهره‌گیری از چنین فرصت‌هایی، اتحاد و همدلی خود را روزبه‌روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره ببرند.

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث و آغاز پیامبری حضرت محمد‌(ص) را به همه مسلمانان جهان، خصوصا مردم عزیز ایران اسلامی و مردم شریف و بزرگ جزیره زیبای قشم تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای همه مردم تندرستی و سربلندی مسئلت دارم.