معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

چهار تفاهم‌نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر امضاء شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از امضای چهار تفاهم‌نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، قدرت‌الله طمیمیان در جلسه بهسازی، توسعه و ارتقاء مراکز فنی و حرفه‌ای منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اهمیت موضوع فنی و حرفه‌ای و نقش تاثیرگذار آن در جامعه، با تمام توان در خدمت هستیم و انتظار داریم همه نهادها در این زمینه همکاری کنند تا جایگاه واقعی فنی و حرفه‌ای حفظ شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌های مناسبی در نظر گرفته شود تا بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.

جبار سالم‌پور مدیر توسعه و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: آموزش، تامین مواد مصرفی و تعمیر و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان منطقه آزاد و فنی و حرفه‌ای منعقد شد و حالا این موضوع تبدیل به یک قرار داد شده است.

بنا به این گزارش، در این نشست، چهار تفاهم‌نامه در زمینه آموزش، خرید تجهیزات و تامین مواد مصرفی کارگاه‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان و خرمشهر با ۴۲میلیارد و دویست میلیون ریال اعتبار منعقد شد.

گفتنی است، آموزش ۷۶۰نفر در ۲۶حرفه به صورت رایگان از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه‌ها بود.