کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار با حضور وزیر بهداشت

? آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم چابهار و مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار و جمعی از مقامات و شخصیت‌های استانی و شهرستان چابهار برگزار شد. ?این بیمارستان […]

? آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم چابهار و مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار و جمعی از مقامات و شخصیت‌های استانی و شهرستان چابهار برگزار شد.

?این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰هکتار اهدایی سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی احداث می‌شود.

? بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار با زیربنای ۶۰هزار مترمربع با کاربری آموزشی-‌درمانی در مدت ۳سال در ۱۳طبقه ساخته خواهد شد.

? با توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی در چابهار و توسعه سواحل مکران که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار با حضور وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء آغاز شد.

?بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که خارج از خلیج فارس و تهدیدات آن واقع شده و در آینده اقتصاد ایران نقش غیرقابل انکاری ایفا خواهد کرد.

? همچنین مقام معظم رهبری نیز توسعه سواحل مکران را جزو اولویت‌های اساسی عنوان کردند و تاکید داشتند که باید با همکاری دولت، برنامه‌های مورد نظر در این منطقه با سرعت بیشتری دنبال شود.

? برای ساخت و تجهیز بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار، حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن از محل تهاتر دارایی‌های دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و تغییر کاربری املاک آن تامین خواهد شد.