مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

کیش، مقصدی مطلوب جهت میزبانی از رقابت‌های ورزشی ملی و بین‌المللی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های کیش برشمرد و بر ضرورت ارتقاء کیفی مسابقات تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در نشست امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون تنیس کشور، با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و برنامه‌ریزی برای انجام مسابقات تنیس گفت: زیرساخت‌های مناسب ورزشی در کنار امکانات مطلوب اقامتی‌، بندری و فرودگاهی، جزیره کیش را به مقصدی مطلوب برای میزبانی از رقابت‌های ورزشی ملی و بین‌المللی تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کیش ظرفیت ایجاد تحول در عرصه گردشگری ورزشی کشور را دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و مدیریت برگزاری رقابت‌ها باید به گونه‌ای باشد که گردشگران در هر دوره شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات و میزبانی شایسته کیش باشند.

مظفری، برگزاری رقابت‌ها و اردوهای ورزشی را فرصتی ارزشمند برای معرفی مزیت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های این جزیره زیبا عنوان کرد و بیان داشت: با امضاء این تفاهم‌نامه، جام‌های تنیس آقایان و بانوان، مسابقات بین‌المللی جوانان، تنیس با ویلچر، جام حذفی و تنیس ساحلی از ۲۴ دی تا ۲۱بهمن در جزیره کیش برپا خواهد شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر تجارب خوب فدراسیون تنیس در برگزاری مسابقات سال‌های گذشته افزود: پیشنهاد برگزاری جام دیپلمات‌ها که در کنار دیگر مسابقات عنوان شده، با توجه به شرایط خوب آب و هوایی کیش، موجب تداوم حضور گردشگران داخلی و خارجی‌، دیپلمات‌های کشورهای عضو اکو و سایرکشورهای شرکت‌کننده در این رویدادهای ورزشی می‌شود.

همچنین، رئیس فدراسیون تنیس کشور نیز در این نشست گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای حضور در مسابقات تنیس انجام شده و تمامی بازیکنان پس از تست کرونا اجازه ورود به مسابقات را خواهند داشت و قوانین و مقررات بهداشتی به جد پیگیری و اجرا خواهد شد.

داوود عزیزی درخصوص پیشنهاد برگزاری مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها در جزیره کیش اظهار داشت‌: در گفت‌وگو با مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این پیشنهاد مطرح شد تا پس از جام حذفی آقایان در اسفندماه سال‌ جاری، مسابقاتی با حضور ۱۰۰نفر از دیپلمات‌های کشورهای دیگر در کیش برگزار شود.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه‌ همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس کشور امضاء شد.

گفتنی است، در این نشست غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، داوود عزیزی ریاست فدراسیون تنیس کشور، عبدالنبی شرفی رئیس هیات تنیس کیش، محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و سیدعلیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.