سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

گسترش گردشگری رویدادمحور با رویکرد جدید در حوزه ورزش کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با بهره‌گیری از دانش و مهارت‌های نوین در راستای ارتقای گردشگری ساحلی و ورزشی می‌توانیم در حوزه گردشگری رویدادمحور یک جهش اساسی ایجاد کنیم.

سعید پورعلی از بازنگری طرح جامع به منظور برگزاری ورزش‌های خاص در جزیره کیش خبر داد و تصریح کرد: برای تحقق یافتن این مهم و ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویدادمحور، باید زیرساخت‌های این حوزه را تقویت و ارتقاء داد.

وی اظهار داشت: با رویکرد جدید و ساختار نوینی که در حوزه ورزش جزیره کیش تحقق می‌یابد، حوزه ورزش به سمت گردشگری رویدادمحور هدایت خواهد شد که درآمدزایی اقتصادی و ارائه خدمات شایسته برای گردشگران و ساکنین کیش را نیز به دنبال خواهد داشت.

پورعلی در ادامه بر لزوم اهمیت ظرفیت‌های طبیعی و ایجاد شده در حوزه گردشگری کیش اشاره داشت و افزود: ظرفیت‌های موجود در این منطقه از قبیل تفریحات دریایی، پلاژ بانوان و آقایان و سالن‌های ورزشی، حمل و نقل هوایی «هواپیمایی کیش» و مراکز اقامتی، مزیت‌های بارز این منطقه در ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویدادمحور است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در زمان برگزاری مسابقات جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر، نزدیک‌ترین اقلیم جهت بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد، جزیره کیش است، اظهار کرد: از ظرفیت‌های این منطقه می‌توانیم در حوزه‌های یاد شده و در قالب برگزاری تورهای دو روزه به سرزمین اصلی برای گردشگران و هواداران این مسابقات، خدمات شایسته‌ای ارائه نمود.