مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت:

یکپارچگی کارکردی، رکن اصلی موفقیت قشم جهت تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یکپارچگی کارکردی بین مسئولان سازمانی و شهرستان در کنار همراهی مردم، رکن اصلی موفقیت قشم برای تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری کشور است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در دیدار با امام جمعه شهر سوزا، شهردار، اعضای شورای اسلامی و معتمدان این شهر که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان همراه بود، ضمن گوش سپردن به نقطه نظرات مردم و مسئولان این شهر اظهار داشت: اولویت اصلی ما، تکریم مردم و ساکنان قشم به عنوان صاحبان اصلی جزیره است.

وی، همکاری تک‌تک مردم، اعم از مسئول و قشموند را عامل اصلی توسعه جزیره دانست و افزود: برای تحقق توسعه این منطقه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری، همه مسئول هستند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر این نکته که هر روستای قشم قابلیت تبدیل شدن به یک ظرفیت گردشگری و معرفی در سطح ایران و جهان را دارد، خاطرنشان کرد: اقتصاد دریامحور نیز یکی از ظرفیت‌های این جزیره است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و پتانسیل ارزشمندی جهت اشتغال‌زایی، گردشگری و ارزآوری می‌باشد.

گفتنی است، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از ظرفیت‌های روستای دیرستان و شهر سوزا جزیره قشم بازدید کرد.