بازدید اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده از منطقه ویژه اقتصادی پیام

ضرورت حمایت از صنایع فعال در منطقه ویژه اقتصادی پیام

اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از واحدهای تولیدی و صنایع فعال منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده، در این بازدید با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام آشنا شدند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های صنعتی این منطقه قرار گرفتند.

بازدید از کارخانجات «آسیا ابزار دقیق» تنها شرکت تولیدکننده سیستم‌های میترینگ برای صنایع نفت و گاز و پترو شیمی، «آرشیدا سلامت آرایه» تولیدکننده مواد آرایشی و بهداشتی، «تراشه پرواز فدک» تولیدکننده حافظه‌های رایانه، «سندروس صنعت» تولیدکننده سیستم‌های کنترلی و آنالایزرهای صنایع نفت و گاز، «زمان نور ایرانیان» تولیدکننده انواع لامپ‌های کم‌مصرف و بالاستهای الکترونیکی، «آشکار ساز صنعت» مشاوره طراحی، فروش و نصب و راه‌اندازی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و «چاشنی زرین البرز» تولیدکننده انواع مواد اولیه صنایع غذایی در برنامه این گروه بود.

مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این بازدید، بر اهمیت حمایت از صنایع فعال در منطقه ویژه اقتصادی پیام به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه تاکید کرد.

محمود عبدی اسکویی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی پیام عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال‌۹۸ به عنوان سال تولید و نقش مهم مناطق ویژه اقتصادی در محقق شدن اهداف امسال امیدواریم رسیدگی به مشکلات صنایع فعال منطقه ویژه اقتصادی پیام قدمی مثبت در جهت تحقق اهداف سال رونق تولید باشد‌.