برگزار نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب‌رجوع سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب رجوع با هدف مشارکت تمامی مدیران و کارکنان در پاسخگویی بهتر به مراجعه‌کنندگان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور معاون توسعه مدیریت، مدیر کل حراست، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل‌، مدیر پشتیبانی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر منابع انسانی این سازمان برگزار شد، علی عسکری با تاکید بر نظر و دستور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم توجه حداکثری به ارباب رجوع بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان بزرگ‌ترین نهاد ارائه‌دهنده خدمات در جزیره قشم، با طیف وسیع و متنوعی از مراجعان مواجه است که هم‌راستایی دیدگاه و جلب رضایت آنها در بهبود شرایط عمومی و اجتماعی جزیره و نیز ارتقاء جایگاه سازمان نقش اساسی دارد.

وی در توضیح بیشتر عنوان داشت: در ادبیات مدیریت و رویکرد نظام‌گرا، از مشتری محوری و جلب رضایت افراد به عنوان یکی ازعوامل بنیادی مدیریت کیفیت جامع (TQM) یاد می‌شود که با توجه به این رویکرد و به منظور دقت و افزایش ضمانت اجرایی، طرح تکریم ارباب رجوع با بهره‌گیری از مدل کیفیت خدمات (SERVQUAL)، در سه فاز و ۲۰اقدام عملی در دستورکار این کارگروه قرار گرفت.

عسکری ادامه داد: بنا بر مفاد این جلسه، از تاریخ ۲۳اردیبهشت‌ماه، اجرای تصمیمات این کارگروه برعهده تمامی مدیران و کارکنان سازمان بوده و مهم‌ترین ملاک ارزیابی عملکرد آنان در بازه‌های زمانی سه ماهه، میزان رضایتمندی ارباب رجوع خواهد بود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری این جلسات به صورت منظم ادامه داشته و مدیریت منابع انسانی مسئول پایش میزان پیشرفت اقدامات بخش‌های مختلف در قبال مراجعه‌کنندگان می‌باشد.