معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

بهره‌برداری از سامانه گمرکی و تجهیزات ورودی شهرک صنعتی شماره۱ ماکو

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ سامانه گمرکی و تجهیزات ورودی شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ابراهیم جلیلی اظهار داشت: با پیگیری‌های جدی، همراهی و هماهنگی مدیرکل گمرک بازرگان، نمایندگان گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد ماکو، در شهرک صنعتی بهره‌برداری از سامانه گمرکی و تجهیزات مربوطه ازجمله باسکول استاندارد و کالیبره و سامانه برخط گمرک آغاز شد.

وی افزود: این عملیات موجب تسهیل و کاهش هزینه‌ها و تشریفات گمرکی مرتبط با فرآیندهای واردات دستگاه‌ها و مواد اولیه واحدهای تولیدی شهرک مذکور خواهد شد.

جلیلی ضمن تشکر از همراهی و تعامل سازنده اداره کل گمرک بازرگان و همچنین سعه‌صدر صاحبان صنایع گفت: تسهیل و تسریع امور مرتبط با واحدهای تولیدی یکی از ماموریت‌های اصلی این سازمان بوده و برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در منطقه در دستورکار قرار دارد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اذعان داشت: انتظار می‌رود تمکین به قانون همراه با تعامل و همدلی مضاعف تمامی دستگاه‌های دولتی؛ بستر جذب سرمایه‌گذاری و حمایت از بنگاه‌های کسب و کار را مهیا ساخته و پیشران توسعه منطقه شود.